Vad händer

Ok, så det har gått nästan en månad... Ja, det beror lite på hur man räknar, men knappt en månad sen jag helt slutade med bröd och därmed tog steget fullt ut, så att säga.

Så vad har hänt då?

Inte ett skit. Känns det som. Jag har till och med gått upp ett kilo sen igår!
Förutom de initiala skillnaderna, som kom nästan på en gång verkar inget mer hända. Det var att jag tappade 2,5ich kilo i vatten, håret blev tjockare och humöret har blivit lite bättre. Inte för att jag blivit snäll, men mot hur jag var förr är det en klar förbättring för mig óm min omgivning.

Ibland funderar jag på om hela LCHF-grejen är en konspiration för att lura folk att bli feta... Tänk om det är så?
Men, så tänker jag att det känns fel att vi ska äta massa spannmål och konstiga saker, så det ligger nog något i det iallafall... Så jag fortsätter och der tiden an...

Låt oss se på min gamla lista över prövningar och se vad vi kan pricka av:

Prövningar -jag vill:
Få mindre finnar, speciellt på ryggen                                        -nope, inte bätre
Bli morgonpiggare                                                                         -jepp!
Vara piggare på kvällen                                                                -ibland, det beror på pollenhalten.
Komma i mina gamla golfbyxor; 3 par                                       -inte riktigt än...
Bli jämnare i humöret                                                                    -jovars!
Bli av med torr-exemen på händerna                                         -näpp
Inte vara bakfull när jag jobbar och festar i Leksand i maj    -check på den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback