Dagsammanfattning dag 13

Ju mer man engagerar sig, desto klurigare blir det här. Det där med att hitta lagom stora potioner är ett problem som jag jobbar hårt på. Jag har alltid vetat att två mackor är lagom frukost, men vad sjutton motsvara det för mig i ägg? Men skam den som ger sig, jag står mig i alla fall längre på mindre mängd mat nu än förr.

Frulle: Två ägg rörda i lite grädde (som jag inte får ha i fred för PV längre! Jag kan nog muta honom till lchf)
Lunch: Som vanligt
Mellis ca 16: Två övergivna kokospannkakor
"Middag" ca 18: Lite övergiven sallad med massa fetaost och såsen från igår.

plus: Té, för lite kaffe, desto mer vatten, en liten, liten näve nötter.

motion: gått till/från jobbet, 101 sit ups, 100 sidböjar.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback