Dagsammanfattning dag 15-23-

Eftersom jag varit borta från den moderna världen en smula har det inte blivit dagsammanfattningar. Men, å andra sidan... vet inte om jag ska fortsätta med det. Dels för att dom börjar se likadana och tråkiga ut, och dels för att jag började med dom för att hålla koll på vad jag åt, så jag inte fuskade och smååt. Men det verkar ju gå bra ändå!
En anledning till att ha dom kvar kan ju vara att om jag ändrar något kan det vara bra att kunna se vilka verkningar det får. Vi får se vad jag orkar!

Hur som, under mina dagar på resa gick det som sagt oväntat bra! Som färdkost hade jag kokospannkakor, baybybel, kokta ägg och majonäs. Efter 18 timmar hade jag fortfarande mat kvar... Hemresan delade vi upp på två dagar, och eftersom vi inte kunde fixa redig matsäck utan kök blev det Max low carb (gott, men för lite fett) den ena dan, och grekisk sallad på Ikea och en påse osaltade cashewnötter andra dan.

Dom värsta synderna under långhelgen var socker i grädden, vin och för mycket nötter. Och choklad. Jag trodde jag skulle älska den mörka chokladen smaksatt med hallon och pistage, men dom smakade som marabou mjölk(-och-socker)choklad! Ändå känns det lite som om jag har kommit av banan, och att det ska bli skönt att komma igång igen! Märkligt, jag är ju jätteduktig! För, om du läst tidigare inlägg, så står det att jag trodde jag skulle fuska och inte alls klara det så här bra!

Som sagt var familj och vänner otroligt omtänksamma, så det var inga problem med att be om mer fett eller mindre av annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback