Dagsammanfattning dag 24

Jaja, fortsätter ett tag...

Frukost och lunch, samma som vanligt.
Mellis: varm macka utan macka. Fast med för magert kött och lite tomat. kompenserade med massor med ost och lite smör. Blev mätt, men inte så länge.
Middag: Lax med fetaost, mer tomat, sallad och sås på creme fraiche. Öste på ordentligt med den för att få fett.

Måste komma ihåg att köpa kaffegrädde till jobbet!

Te, kaffe.
Ett glas vin, en liten Baylies.

Börjar få koll på vätskebalansen. Körde bil till jobbet för att slippa pollenen. Känner mig bättre i kroppen idag, och var lite piggare på förmiddagen. I går höll jag på att somna på jobbet..
Men tog allergitabletten igår kväll och duschade innan jag la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback