Dagsammanfattning dag 3

Oj, orkade inte skriva nåt igår... först låg jag ute i solen, sen byggde jag på hemsidan, sen blev jag så vansinnigt trött och gick och la mig 10!

Dag tre gick inte så bra, men det är Den Tiden I Månaden, och då är jag omättlig... :(

Frukost: ett rört ägg, tre bitar bacon
Lunch: Som dag 2, fast lägg till en hög fjellsill (inlagd sill med lingon, supergod!)
Middag: 2 grillade hamburgare (har hittat hamburgare med 99% kött på Ica! yey Ica!) med sallad, ost, inlagd gurka, rödlök, senap och hamburgerdressing. Lite väl mycket kolhydrater i gurkan, dressingen och senapen, men men... Och det gör helt utmärkt att äta hamburgare utan bröd! Men bestick är då att föredra...

Sen blev det lite annat med... två rutor mjölkchoklad (för att det inte fanns med hemma, tur!) En drink med bla rom och Sprite... en liten näve solrosfrön på kvällen... Känns som jag glömt nåt...

Så bara en liten fjuttig promenad på kvällen.

Men, fortfarande inget spannmål!  Och just nu är det där huvudfokusen ligger, att åtminstone helt utesluta det. Ett steg i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback