Dagsammanfattning dag 4

Frukost 10:30: Ägg och bacon och té. Tog lite extra eftersom det är lördag, jag kom upp sent och inte visste hur jag skulle göra med lunchen. Så jag ville gardera mig om att stå mig länge. Och det gjorde jag! Inte förrän 16ich började jag bli hungrig!
Mellis ca 17: En skål fil med lite russin och solrosfrön, en skiva ost.
Middag ca 20:30: Grillad lax med tomat och creme fraishe-röra

En kopp kaffe idag bara! Märkligt, har inte ens tänkt på kaffe heller...

Motion: Ett par timmar på golfklubben, det känns i midjan, det! Samt en liten promenad. Liten.

Bra dag, men jag gillar inte att behöva bli så hungrig.. Den här helgen kan bli lite klurig, när allt är stängt. Men då får man ta fram sin soppspik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback