Dagsammanfattning dag 5

Det tog en hel dag att sy om en kjol! Men, jag gjorde lite annat emellan... Men nu är den klar, jag är nöjd med den, och ska strax gå och lägga mig!

Dagens mat:
Frukost: Ågg och bacon, som vanligt.
Lunch: ...tja... en ost- och skinkrulle med smör....
Middag: Köttfärssås med brockoli, tomatkross, lök, vitlök och massa olivolja och grädde. MUMSIG!

Motion: 101 sit ups. Plus sömnad. det känns i rumpan, så det måste räknas!

Oups! Glömde; en liten Baileys med...

Jag skulle dock ätit lite mer lunch, men jag var verkligen inte sugen.. nu är jag lite hungrig dock.. inte så konstigt kanske, jag åt middag för fem timmar sen...

Men jag bröt mitt spannmålsförbud idag! Utan att tänka på det testade jag om PVs spagetti var klar! VE! ....och jag drömmer mardrömmar om att jag har mjöl i såsen av gammal vana och får slänga allt...

Hoppas det är fint väder imorrn, jag är skitsugen på att träna golf!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback