Dyster

Jag har varit lite dyster idag. Och väldigt, väldigt trött. Antagligen pollen. Dagens höjdpinkt var brandövningen på jobbet! Vi fick gå genom ett rökfyllt rum. Inte så särskilt spännande, men roligare än att bara utrymma huset och ha mutlig genomgång av "släcka, utrymma, varsla". Vilket också ingick idag.
Det var först när jag fick i mig middagen och kollade på bdb som jag började gaska upp mig, det var en timme sen.
Ingen golf blev det idag heller, handleden har börjat göra lite ont sen jag började med träningen... :( Den gör det på sommaren. Knäna på vintern och handleden på sommaren.
Har börjat packa inför vår roadtrip om mindre än en vecka (!), och tvättmaskinen går för fullt. Ska faktiskt gå och hänga tvätt nu.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback