Från häst till ponny...

Det fick bli lugg.. Jag tog en bild på mig förra veckan. Tänkte att den såg lite märklig ut. Utdragen, liksom. Jag satt och funderade på det i morse, men så såg jag i spegeln vad det var! Jag trodde jag skulle se skillnaden bättre, att kindbenen skulle bli tydligare, och halsen smalare. Men nej då! Istället har det smygit sig på lite överallt, och istället för att se smalare ut i ansiktet så ser jag längre ut! Hästfejs! så, nu har jag fixat mig en tjusig ponnylugg istället...

Kommentarer
Postat av: Mia (Mia_Kia)

Det är ju fantastiskt bra att kunna ha lugg. :) Jag skulle se ut som ett absolut klot om jag klippte av luggen.

Postat av: Helllis

Det roligaste är att jag velat haft riktig lugg förr, men inte kunnat för att jag haft så tunt hår. Plötsligt kan jag klippa tjock lugg, och ändå är håret som är långt tjockare än det nånsin varit!!

2008-05-14 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback