Norska mutantpollen...

För ca två år sen fick jag min första pollenchock. Det var den sommaren när folk blov pollenkänsliga till höger och vänster, det var så mycket pollen att folk som inte kännt en tillstymmelse förr blev allergiska helt plötsligt. Så äver jag. Surt.

Fick råd på apoteket om att ta medecin innan jag gick och la mig, samt att duscha och tvätta mig ordentligt, så jag åtminstone får sova ordentligt. Ska prova det.

Har också börjat med magnecium. Mia har en lista med symptom på magneciumbrist på sin blogg, och jag tycker en del stämmer in på mig. Tex det där att det känns som om jag har lite molande och konstant träningsvärk, ont i ryggen och är känslig för ljud och ljus. Har dragits med det ett tag (sen långt innan lchf), så det ska bli intressant och se om det hjälper.

Mat snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback