Röd dag idag..

..jepp, Norge har röd dag idag! Måndagar är den skönaste dagen att vara bonusledig på! Man får ut mer av söndagen, eftersom man inte tänker på att man måste till jobbet dagen efter, och på fredagarna är det så go stämning på jobbet, så det vill man inte missa!

Också röd dag för att jag tror jag bränt mig lite på armarna... :( Har legat i på balkongen och gottat mig i solen en stund.

Åkte till golfbanan efter frukost! Det var väldigt slitigt att komma igång, och gick inte riktigt lika bra idag som i förrgår. Hade svårt att hitta mattan och greppet. Men puttningen gick lite bättre. Var där ca två timmar, slog två hinkar och puttade lite emellan. Jag var väldigt sugen på att ta en till hink, trots att det inte gick så bra, men jag började få så ont i händerna att jag lät bli. Det var nog tur, för jag car helt slut när jag kom hem! Jag borde greppa om mina klubbor... Och leta fram en helare handske... Jeg vet att jag har ett par nånstans...

golfhandske
..den var skinande vit och hel en gång i tiden...

Dagens golftips:
1. Om du är stel när du börjar träna, börja med en lång träklubba. Då använder du större rörelser, och blir varm och mjuk fortare.
2. Häll lite vatten på mattan om den är torr och hård.


Åh, jag lyckades få samma rangegranne som sist! Det gick inte bättre för honom heller.

Nu ska jag försöka vakna till lite, och se vad jag ska hitta på resten av dagen! Det är ju massa massa dag kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback