Så trött, så trött...

Det blev inget gjort alls istället... Jag är skittrött! Sov dåligt inatt, och ingen mjölk fanns det på jobbet, så knappt nåt kaffe har jag fått heller. Gått och småplockat lite bara, och kollat på Parlamentet.

Känns som jag fortfarande inte återhämtat mig helt sen helgen. Känner mig uppsvälld och seg..  Så nu testar vi att skippa fil och nötter. Tydligen kan det vara lite kinkigt med grädde med, så såser går väl bort med..

Ska bli spännande och se hur detta funkar i Sverige, där man inte kan råda själv över vad man får att äta på samma sätt som hemma. Gäller att hålla sig i kragen och stå på sig bara. Sitta som en fyraåring vid bordet och envist skaka på huvudet, "Nej, jag villintehaaaa potatiiiis"!

Nä, hu ska jag borsta tänderna, sen kommer dagsammanfattningen. Sen blir det sängen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback