Sammanfattning dag 2

Jo, egentligen har jag ju varit inne på spåret lite längre än så, men iochmed att jag skriver ner allt nu kan man väl säga att det är nu det drar igång på riktigt...

Måste skriva vad jag ätit hittills medan jag kommer ihåg det.

Frukost: Ett rört ägg, fyra bitar bacon
Lunch: -Framsteg- Sardiner i olivolja och sallad, salami, ost, majones och senap UTAN bröd! :D
Sen fick en kollega en korg med godsaker, så det blev en bit choklad och ett par kanderade cashewnötter...
Gott gott, men så blev jag också hungrig strax efter fyra... Så det blev en snickersglass på biltema...
Sen middag: En avokado med creme fraishe-röra (med rödlök och peppar), samt lite överbliven sallad bestående av sallad, tomat, paprika, gurka, soltorkade tomater och fetaost. Till dressing skvätte jag på tomatoljan. Men nånting i salladen är inte så bra, för jag blir jättehungrig efter  . ...jag åt... 17ish, nu är hon 19, ja, efter två timmar... Det brukar vara så... Plus allt socker... Så lägg till två ost- och skinkrullar med smör.

Jag har allafall läst på lite och sett att majonesen på jobbet är MYCKET bättre än bra-för-hjärtat-majonesen vi har hemma. Sweet!

Men jag tackade nej till en kaka idag. nöjd!
Kanske det kommer något mer läsvärt senare, håller på att sy, så jag har lite annat för mig än att blogga idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback