T minus 18 timmar

Imorrn efter jobbet åker vi! Då tar vi vår trogna, gamla Volvo och drar! I 16 timmar, över norska fjäll och genom svenska skogar. Jag kan inte beskriva hur vacker resa det är! Men lite jobbig, såklart. På hemvägen delar vi upp det och stannar en natt i Oslo. Det blir kul! Well, allt kommer bli så jävla kul! Träffa kompisarna, jobba på marknaden, träffa familjen i allmänhet, och min brorson i synnerhet, partajen på kvällarna... Gud, som jag längtat!

Eftersom jag blir borta nästan en vecka kommer jag inte kunna uppdatera så mycket. Men jag kommer tillbaka!

Hoppas ni kommer ha det lika bra som jag under tiden!

Kommentarer
Postat av: Mia (Mia_Kia)

Ha det så kul! Jag älskar att bila och svenska skogar och norska fjäll tillhör mina favoriter. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback