Så där, baj baj, Blondinbella!

Jag tror banne mig det fungerade att skriva av sig! Jag sov lite bättre, och låg inte och grubblade på Blondiebella inatt!

På vägen hem från jobbet gick jag däremot och funderade på vad jag gjort, alltså börjat blogga. Jag är rätt bra på att börja saker med full entusiasm och massor av vilja, men sen orkar jag inte hålla ångan uppe så länge. Fördelen då med en ny och ointressant blogg, som denna, är att man har inga besökare och inga kommentarer om dan, alltså ingen som ivrigt sitter och väntar på nästa inlägg! Tänkte jag... Men jag har fått en kommentar! Och sex unika besökare på min första dag! Jag känner redan pressen! ',D
Närå, men jag hoppas ingen ligger vaken om nätterna och funderar på när mitt nästa inlägg kommer, det kan dröja inna jag hittar något nytt att analysera. Och tro det eller ej, men jag kommer inte skriva om vad jag ska göra idag, vad jag äter eller vad jag köpt! Om det inte är värt att analysera. För som mitt förra -milslånga- inlägg antydde, kommer nog de analyser om saker i världen hamna här istället.
Men appropå mat, kanske det kommer nåt inlägg om LCHF. Tycker det kan vara värt att prova.

Ikväll är det lite för många trådar i mitt huvud för att jag ska få tag i nån att analysera, så jag går och duschar istället!

ps: tack, jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback