Som student igen

Suck... Det tog två dagar att komma in i ungkvinnslivet..
Skjutsade ju PV till flyget till Sverige i söndags, så nu är jag ensam hemma. Vilket antagligen kommer resultera i att jag kommer att städa, laga mat och dona så lite som möjligt. Ok, jag kommer nog hålla lite ordning, men laga mat? Most likely not. Inte helt min grej. Jag är periodare på matlagning.

Köttfärsen som jag åt igår kom från frysen, men eftersom PV varit borta på jobb, och vi har haft gäster är det nu tomt på rester i frysen. Idag har min middag bestått av ostskivor med smör och mitt nya favvosnack; paprikabitar med ett berg av leverpastej på. Tur att det finns lunch på jobbet, annars hade min lunchlåda innehållt en halv Jarlsbergost och en klick smör! Tänk dig blickarna man skulle få!

Men, heldigvis som man säger i Norge, får jag nog i mig mer näring på det än på "en rejäl SLV-måltid".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback