Dagsammanfattning dag 27

Samma som igår, i stort sett... Tog bort en äggvita och hade lite mindre smör. Det var för att det inte fanns smör, men tydligen helt i linje med HF allafall...  suck... mer fett, mindre fett... jag blir inte helt klok på det här. Men, det har ju inte ens gått en riktig månad, klart det tar ett tag att hitta sin balans. Men det känns som evigheter!
Tog en bit ost och lite skinka på kvällen med, för att inte somna lika hungrig som igår.

Tog bilen till jobbet, sommar innebär dessvärre skavsår från Mordor...
101 sit ups, 100 sidböj, dock. Bara hälften kvar av dom nu.

Dricker massa vatten, är törstig hela tiden, men jag känner mig så pluffsig när jag dricker mycket vatten...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du e! Jag såg ditt inlägg i min gästbok på KiF igår och har svarat dig där. Tack så mycket för den gulliga kommentaren och vad trist att det inte går att kommentera. I mina inställningar har att man inte får skriva anonyma kommentarer, men jag trodde att blogg.se hade det.



Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback