Dagsammanfattning dag 11

Ge mig en ny dator! Jag blir så trött på att alla program uppdateras hela tiden! Min stackars burk klarar inte sånt, och får inte vara med och leka då! ...och jag som faktiskt gillar den ändå...  jaja..

Dagens spis:
Frulle ca 10: 2 kokta ägg med majonäs, té, sen kaffe med grädde. Två koppar under dagen
Lunch ca 14: Kyckling från igår med sås (lite mjölredning i såsen), sallad med ost, fetaost, sallad och lite tomat
Middag ca 17:30: Fil med jordgubbar, valnötter och kanel (gör gott för jobbig mage)

Plus en rad 70% cholkad, några cashewnötter, samt två rullar med sallad, skinka, ost, majjo och senap.
Har varit bättre på att dricka vatten idag.
Magen har lungnat ner sig lite, men huvudvärken håller sig borta!

Motion: Två timmars kortletande på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback