Dag 30

Blogg.se håller på att flytta nåt eller byta nåt, så jag lyckades inte logga in igår. Men om jag minns rätt blev det:

Frulle, Lunch; som vanligt. Men jag hade dubbelt med ost. Det blev inte så jättegott, provar med duddel salami på måndag istället. Men jag klarade mig allafall längre, och det är SÅ SKÖNT att inte var svinhungrig när jag kommer hem från jobbet! Att driva omkring en timme på stan efter jobbet var inte att tänka på för ett par månader sen!

Middag: Äggsallad bestående av hårdkokt ägg, majonäs, salt, peppar, dill och gräslök. Riktigt sommargott! Så bacon till det.

Jag blev uppe rätt lände, så jag snaskade på en bit fetaost senare. Till det ett glas rosé som tog mig ur ketosen.

Motion: prompa till/från jobbet, plus en timme på stan
101 sit ups, 100 sidböj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback