Maskar lite...

Så, igår hade vin inget internet på förmiddagen. Då märker man verkligen hur mycket man använder internet till. Lyssna på radio, bygga hemsida, hitta låtar på youtube, kolla forum, skypea folk.... Inget kan man göra! Så, man får hitta på nåt annat.
Som att ta tag i syprojekt man skjutit upp i månader... Så nu har jag kommit igång med att sy en rock åt PV. Mest hela dagen igår stod jag onaturligt böjd över ett bord och ritade mönster och klippte, så idag har jag haft så j***a ont i ryggen! När jag kom hem från jobbet bara la jag mig på sängen, sötaste PV smörjde in med med linement och sen somnade jag så gott! Är lite bättre nu, men det kommer nog tillbaka eftersom jag står likadant i dag... Men, det får gå ändå!

Det är ganska nervöst att sy rocken, må jag säga! Det är ett rätt lurigt projekt, och för en gångs skull känner jag mig nödgad att föjla instruktionerna i mönstret! Dessutom är tyget svindyrt, och finns inte att få tag i här. Dumt att göra fel då. Ingen press på mig eller så! Men grymt kul, en riktig utmaning som jag nog kommer lära mig lite nytt av!

...ska sluta maska nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback