Skeptikern tar sitt första steg...

Min söta PV har gärna stulit lite av mina ägg på mornarna, och försiktigt bett mig göra med ett extra åt honom. Han började verkligen älska det när jag hade i grädde. Den gångna veckan har han dock gått upp och ätit frukost före mig, och då har den blivit mackor.

Men i morse kröp det fram att han igår hade gjort två ägg åt sig själv, och det var allt han åt till frukost. Och, han hade stått sig längre och varit piggare på förmiddagen än han blir på mackfrukost. Det tog all min självbehärskning att hålla min glädje till att bara göra en liten "Hellis-hade-rätt-dans" sittande.

Jag har verkligen ansträngt mig för att inte övertala honom eller prata för mycket om LCHF, men han gillar maten... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback