Vart är mitt immunförsvar?!

Jag gillar verkligen inte att vara förkyld! Jag blir så trött på att inte funka som jag ska! Vad hände med att man inte skulle bli förkyld när man åt LCHF? va?

Men ok, en fördel. Hjärnan funkar då fasen så mycket bättre nu, än när jag var förkyld när jag åt mer kolhydrater. Sug på den du. Samtidigt är ju det ett litet problem, eftersom den kommer på en massa saker den vill göra, och vill inte alls låta mig ligga i en slö snordimma och slumra mig frisk. Nejdå, ska det vilas ska det vara så mycket hjärnaktivitet som möjligt! Det ska läsas, sökas jobb, surfas på internet, jobba... Jag vill ju antingen kunna sova eller göra saker med kroppen, tex sy, laga mat, vad som helst, bara jag orkade stå upprätt mer än 2 minuter åt gången!

Kommentarer
Postat av: Mia

fniss Ja det är jobbigt att vara flitig LCHF:are.



Kram! Vad skönt att du är bättre nu. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback