Dagsammanfattning dag 10

Frukost: 1 rört ägg med grädde, två bitar bacon. Verkar lagom dos
Lunch: Som vanligt. (märkligt att ingen sagt något om att jag glömt bröd under påläggen än!)
Middag ca 17:30: Köpegrillad, sedan sönderkokt kyckling med skinn och gräddig sås. Misslyckades med maten idag, I do not belong in the kitchen! Men, PV tentapluggar, så... men det gick att äta, med sallad till.

Sen gick det ut för...
Cashewnötter, ca ett whiskyglas, ca 30 g 70% choklad och vin... 1/2 glas än så länge
Tänkte att ett glas rosévin kunde få magmusklerna att slappna av lite så värken skulle släppa. Jo, visst hjälpte det men nu känns det som jag svullat i mig 1 kg punchpraliner och två rediga groggar... Vilket iof är bra, för nu när jag läser vad jag skrivit är det ju inte så mycket! Och jag tror inte jag får i mig mer av nåt av det!

hmm... figure that...

motion: gått till/från jobbet. (Gjorde det igår med, glömde skriva det då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback