Dagsammanfattning dag 14

14 dagar! Wow! Men ketosen försvann efter middagen...

Frulle: två ägg rörda i grädde. Tror jag hittat mina två mackor nu
Lunch: Som vanligt, men jag bytte ut salamin mot krydderskinka, det var inte så bra. Så det blev tre ostrullar med majjo, skinka och paprika på två av dom innan jag gick hem.
Middag: 1 stekt äkk och bacon, ett halvt glas mjölj. Antagligen mjölken som stoppade ketosen?

plus: té, två koppar kaffe, massa vatten, tjocka skivor ost med majjo efter middan

motion: gått till jobbet, gått omväg hem. tog 1 1/2 timme att gå hem, gick och fotade och handlade.
101 sit ups, 150 sidböj.

Jag känner att kläderna blivit större, men jag ser pluffsigare ut nu än innan, tycker jag. Vågen stod på 65 på kvällen. Det är ju bra. För ibland känns allt som en konspiration, för att lura folk att bli feta. Då funderar jag på att bara skita i det här. Men då kommer jag på att då måste jag äta bröd och pasta och sånt, och det vill jag ju ändå inte! Så jag fortsätter enträget..


...vänta lite...     ...nu börjar det smaka så där konstigt i munnen igen....     ..yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback