Dagsammanfattning

Ok, detta är mest för mig själv, inte så intressant för andra... Om jag skriver det här för mig själv kommer jag tappa bort det eller tappa intresset... Inger som säger att jag inte kommer tappa intresset här heller, iof, men men...

Frukost ca 8:00: Två rörda ägg, fyra bitar skogsbacon. Te. Var inte hungrig till lunch.
Lunch 11:30: 3 sardiner i olivolja (inte så mycket olja), en liten hög römmesill, 1/3 skiva knäcke med smör, senap, salami (bra salami, inte så mycket tillsatser, mycket kött!), majonäs, salladsblad och ost. Vatten. Fortfarande inte hungrig.
"Middag" ca 17:30: två rullar med nån blandskinka och två skivor ost, en med majonäs, en med smör.
3 koppar kaffe med mjölk under dan.
ca 19: En safarikaka.

Nu är klockan 22:38, och jag är lite hungrig... Det får bli ett litet glas mjölk innan jag går och lägger mig. Om jag somnar hungrig är det svårare för mig att bli mätt på frukosten, och då kan jag vara småsugen hela dagen..

Motion: Kört bil till jobbet pga skavsår från helvetet. ...eller, av sandalerna... dumma sandaler. Men 101 situps och 100 sidböjsgrejer.


Bra dag idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback