Hemma bäst?

Så där, nu är jag hemma igen! Trött och sliten, men välbehållen.

Det där gick ju över förväntan! Visst blev det en del frågor, men även intressanta diskussioner, intresse och förståelse! Och även om mina vänner inte håller med om att lchf är en bra sak, så accepterar dom att jag väljer det, och gör allt för att hjälpa mig! Aaah, jag älskar dom!

Under resan har jag även verkligen märkt av en del fördelar med det här, som att inte bli bakfull, åkfull eller grinig när jag blir stressad eller hungrig. Att jobba på marknader brukar annars vara en riktig prövning i självbehärskning för min del, men i år tror jag jag chockade mina vänner och kollegor lika mycket som mig själv! Snäll och glad, först upp och sist i säng! Och jag kan lova att mina rörda ägg med grädde och smör blev populärt till frukosten! Speciellt hos light-produkt-stackarna, som passade på att "unna sig lite"!

Vågen säger dock att jag gått upp nåt hekto, men jag ser i spegeln att jag blivit smalare sen jag åkte! Kan tro det, det var inte mycket man hann sitta ner, musklerna har verkligen fått jobba!

Nu ska jag bara sortera mina 2000 (! Hur blev det SÅ många?!) bilder från resan. Det kommer nog ta ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback