Klockan går fel...

Uäh, pest och pina. Trodde det var förra helgen det var dags, men det är tydligen nu... Lite svårt att veta säkert när själva huvudsymrtomet -blödningen- lyser med sin frånvaro, men nu kommer dom andra desto starkare. Ooooont, ont i magen, skitdeppig och arg; en riktig pms-smurf... Och jag som var så glad förra helgen, och trodde att den här superkosten hade sopat bort alla bekymmer! :(

...kanske ska ge det lite mer tid...  men det förklarar ju varför jag varit så trött och hängig dom senaste dagarna. Har verkligen kännt mig nere. Men förhoppningsvis vänder det imorrn. Då ska jag ut och titta på PV som ska gå i folketåget, och så kommer Göran Persson av alla människor hit och 17 maj-talar. Det spektaklet kan man ju inte missa!

Bävar redan nu för att skriva dagsammanfattningen, idag fuskas det med mörk choklad och nötter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback