...mummel mummel...

Norge må vara vackert, men fruktansvärt opraktiskt! Fast egentligen gillar jag att alla affärer har stängt på söndagar, man stressar verkligen av på ett annat sätt då. Speciellt om man har jobbat i butik själv, vet man hur underbart det är när det är stängt på söndagar! Men, jag var inte beredd på att dom skulle stänga tidigt idag! Jag hade ju planerat att bunkra upp för två röddagar, men nej då! Istället far jag omkring med andra chockade och panikslagna icke-infödda norrmän och letar efter NÅTSOMÄRÖPPET!

Prisa gudagna för Shell Select! Där lyckades jag allafall hitta frukostägg, vilket var det enda jag egentligen måste ha. Som tur är är både PV och jag uppfostarde av hamstrar som utan problem skulle överleva i månader om alla affärer skulle försvinna över en natt, så vi kommer ju inte svälta. Men jag hade gärna haft lite sallad eller annat komplement till laxen... Avokadon jag hade tänkt äta hade nåt litet djur redan börjat på, så han får fortsätta på den.

Men, det får gå ändå. Det är ju lite sent, så jag ska ju inte hålla så länge... Laxen ligger på grillen, och jag är jättehungrig! Har inte ätit mer än fil och ost sen frukost!

...men ändå, fast jag börjar bli yr av blodsockerfall är jar inte det minsta sötsugen! Jag vill bara ha min lax! Oh, den är färdig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback