Sådär mys-sjuk...

Magen är fortfarnade inte helt sams med mig... Men det känns som det inte gör så mycket! Faktiskt så är det lite mysigt. Strax ska jag krypa ner i en fåtölj med vårt stora, übermysiga täcke och se på nån gammal film, och unna mig att vara lat! För ibland kommer jag på att jag faktiskt kan det! Jag har inget som ska göras som inte kan vänta lite. Det var tre år sen jag slutade plugga, men än har jag inte helt förstått att jag är ledig när jag är ledig! Inget tentaplugg, inget uppsatsskrivande, inget projektarbete! Och ännu bättre blev livet när jag flyttade hit och inte behövde söka 30 jobb i månaden som skulle rapporteras till arbetsförnedringen!

Bäst att passa på att låta sig vara lat medan man kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback